I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.18

jyheffect89

 

 

2015.03.18

یونگ هوا این اپدیت رو برای گروه TFBOY منشن کرده:

jyheffect89: Dear boys~ Hyung has this type of shoes too~ I wore it for awhile so that I could show it off to you all. I’m going to sleep, goodnight

پسرای عزیز...هیونگ هم از این مدل کفش ها داره..من اینو برای مدتی میپوشم تا بتونم به شماها نشونش بدم.من دارم میرم بخوابم شب بخیر

 (اگه یادتون باشه یکی از اعضای TFBOY قبلا از این مدل کفش ها پوشیده بود و به برای یونگ فرستاده بود)


نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت15:59---20 فروردين 1394
منم از این کفشا
پاسخ: me too


کوثر
ساعت16:35---3 فروردين 1394
چه کفش های باحالی
پاسخ: یاد کفش بچگی هام میندازتم خخخخخ


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:36---29 اسفند 1393
ایششششش!چه دل و قلوه ای رد و بدل میکنن.خدا شانس بده
خخخخ.چق من این روزا زرد شدم! اثر هوای بهاریه عایا؟
پاسخ: نعععععع نفرمایید شما همیشه گلاسه اید :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com